28 Ocak 2014 Salı

Avene Hydrance Optimale Legere

Hava öyle soğuk ki sokağa çıkar çıkmaz kaşınmaya başlıyor yüzüm. Tahmin edebileceğiniz gibi soğukta hemen kuruyan; kaşınan; hemen tepki veren hassas bir cildim var. Bu sebeple de her kremi kullanamıyorum. Avene'in hassas ciltlerin de rahatlıkla kullanabildiği bu kremiyse tüm beklentilerimi karşılar nitelikte.
Bu krem karmaya dönük cildimi yağlandırmıyor. Hassasiyetimi tetiklemiyor ve sivilcelenme de yapmıyor. Zaten hypoallergenic ve non comedogenic bir ürün olduğundan gözenekleri tıkamayan bir yapısı var. Sürdüğüm anda aydınlık bir his verdiğini de söylemeden geçmeyeyim.
Ben sabahları yüzümü yıkayıp, tonikle temizledikten sonra sürdüğüm serumun üzerine bu kremi yediriyorum. Geceleriyse yatmadan önce yine rutin temizliğimi yaptıktan sonra kullanıyorum. Tüm yüz için bir nohut tanesinden az miktarda krem benim için yeterli oluyor.
Bittikçe kullanmaya devam edebileceğim sıkıntı yaratmayan güzel bir krem. Size de rahatlıkla tavsiye ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder