1 Şubat 2014 Cumartesi

Darphin Gel Stop Imperfection / Blemish Clearing

Bu sivilce kurutucu jeli sevdim. İlk dikkatimi çeken noktası da üzerine rahatlıkla makyaj yapılabiliyor olması oldu.  

Malum tabaka üzerine tabaka pek hoş bir görüntüye yol açmıyor. Ama bu jel o şekilde bir tabaka oluşturmuyor ciltte ve adeta emiliyor. İçeriğinde bulunan salisilik asit, adaçayı ve çeşitli yağ özleri sivilce üzerinde etkili bir bakım sağlıyor. Problemli bölgenin ölü hücrelerden arındırılmasını sağlıyor. Benim cildimde akne problemi yok. Dönemsel çıkan kısa süreli ve tek tük sivilceler için kullanıyorum ve kurutması açısında faydalı buluyorum. Ancak önemli boyutta akne probleminiz varsa bir uzman doktor kontrolünde belki ilaç bazlı bir tedaviye başvurmanız daha etkili olacaktır. Darphin bu ürünü sabahları yapılan rutin cilt temizliğinden sonra sadece sivilcenin üzerinde kullanmayı öneriyor. Bense gerektiğinde gündüzleri ancak çoğunlukla geceleri yatmadan önce kullanmayı tercih ediyorum. Benim için o şekilde daha etkili oluyor. Bu arada bitkisel bir kokusu var ve rahatsız edici olmadığını düşünüyorum. 
Güvenle tavsiye edebileceğim ürünlerden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder