8 Eylül 2014 Pazartesi

Youngblood Mineral Foundation

Oldum olası tüm cildi içinci bir deri gibi kaplayan, cilde nefes aldırmayan yoğun fondötenleri sevemedim. Bana kalırsa çoğunlukla da yanlış uygulanıyorlar. Yani sonuçta karşımızdaki insanın hem kendi cilt rengini hem de maske varmış gibi bambaşka bir tondaki fondötenin rengini görebiliyorsak bir yerlerde bir şeyler yanlış gidiyor demektir.
Üstelik renk tonundan da öte çoğu fondötenin yoğunluğu bu görüntüye yol açıyor. 

Boyundan itibaren başka bir ten. Asla tercih etmem. Ve kaldı ki cildim nefes almazsa ben de alamam.

Bazen fazla seçici olmam hayatımın her alanına yayılıyor böyle. Neyse ki beni anlayan bir marka var. Youngblood. Youngblood ürünleri mineral bazlı yapılarından dolayı cildi yormayan bir yapıya sahip.

Toz yapıda olması yüzünüzü bir kalıp gibi kaplamazken, sürünce sanki ciltte eriyor. Kendi tonunuza uyan rengi de bulduysanız inanın severek kullanacağınızı düşünüyorum. Uygulaması kimilerine göre zahmetli olsa da ki bu bir handikap; bence alınan sonuç adına değer.
Kullanmayı düşündüğünüz miktardaki fondöteni, kapağa dökerek fondöten fırçanıza alın ve temiz cildinize uygulayın.
Simli olmamasına rağmen ışıltılı ve aydınlık bir görüntü verdiği bir gerçek. Bu da sağlıklı bir görüntü demek. 
Önceleri yurtdışından getirtmeme rağmen artık tüm eczanelerde rahatlıkla bulunan bu fondöteni gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Tercih ettiğim ton ise ivory. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder