8 Eylül 2014 Pazartesi

Darphin Gel Lissant Göz Kremi

Sanırım ilk göz kremi kullanmaya başladığımda lisedeydim. O dönemler Clinique'in severek kullandığım bir ürünü vardı. Zamanla tercihlerimi sadece eczanelerde satılan ürünlerden yana seçmeye başladıkça seçeneklerim göreceli ölçüde sınırlandı diyebilirim.
Yazılarımdan da farkettiğiniz üzere Darphin sevdiğim markalar arasında, hemen hemen her ürününü denemeye çalışıyorum. Bu göz kremi de onların arasında.
Aslında göz kremi alırken, hatta genişletmek mümkün, herhangi bir cilt ürünü alırken ne beklediğimiz önemli. Beklentimize göre hayal kırıklığı ya da tatmin hissimiz doğacak sonuçta. Bu göz kremi benim beklentimi karşıladı diyebilirim. Nemlendirme ve oluşabilecek ilk kırışıklıklara karşı bakım vadediyordu. Nemlendirme konusunda başarılı. Kırışığım oluşacak mıydı ve önledi mi ne yazık ki orası için pek bir şey söyleyemeyeceğim. 
Eğer morluk ve torbalanma problemi yaşıyorsanız ve bu problemlerin nemlilik gücüyle aşılabileceğini düşünüyorsanız, sizin için de etkili olabilecektir diye düşünüyorum.
Ya da benim gibi sadece bakım için kullanacaksanız, kesinlikle işinizi görecektir diyebilirim. 
Unutmayın göz çevremiz hassas ve bakım çok önemli.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder