10 Eylül 2014 Çarşamba

Vichy Capital Soleil SPF 50

Hem güneşi çok seven hem de güneşlenmekten köşe bucak kaçan bir insan olarak tüm yazı ve hatta bahar aylarının bir kısmını 50 faktörlü güneş korumalarıyla geçiriyorum desem yeri. Bugüne kadar bir çok markanın koruyucu ürününü denedim. Ama bu yaz çok daha pratik bir şey buldum. Sprey koruyucu.
Vichy'nin bu ürünü öyle pratikti ki istediğim her an rahatlıkla uyguladım. Diğer ürünlerden şöyle önemli bir farkı var ki eliniz yağlanmadığı için püskürtme aparatına basmakta bir zorluk yaşamıyorsunuz. Uygulama sonrası resmen hemen kuruyor. Yağlılık ya da yapışkanlık yok. Kokusu güzel. Ferahlatan bir hissi var. Dokusu da incecik. Yalnız bu ince dokusundan belki de daha sık kullanma ihtiyacınız varmış gibi hissedebiliyorsunuz. Ben çok sık aralıklarla uyguladım. 
Spreyleme sonrasında elinizle hafifçe yedirmeniz yine de gerekiyor. Yani sprey diye sıkıp bırakmayın. Tamam iz bırakmıyor ama ne kadar çalkalasanız da sıktığınız bölgede bir yoğunluk oluyor ve tamamen homojen bir uygulama için elinizle üzerinden geçmeniz önemli. Merak edenler için; cildim hassastır ve kullandığım süre boyunca bende hiç bir alerjiye yol açmadı. Zaten üzerinde hassas ciltler için uygun olduğu da yazıyor. 
Vichy'nin krem ve süt güneş koruyucularının ciltte kalan beyaz film tabakalarına karşı çok iyi bir alternatif sunduğunu düşünüyorum.
Ayrıca herhangi bir deodorant kadar hafif olduğu için çantanızda gereksiz bir ağırlık da yaratmıyor.
Tavsiye ederim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder