29 Eylül 2014 Pazartesi

Catwalk by Tigi Curlesque Curls Rock Amplifier

Bu krem saçlardaki bukleleri belirginleştirmek için üretilmiş. Krem denilince besleyici, hafif nemlendiren ve yapışkan olmayan bir form geliyor aklıma. İlk denememi de bu hevesle yapmıştım. Ama biraz yanılmış olduğumu söyleyebilirim. 


Çünkü krem dokulu olmasına rağmen saçta sanki jöle sürmüşsünüz gibi bir etki yaratıyor. Yani yapışkan dokulu bir ürün. Açıklamalarında saça elastikiyet verdiği yazıyor ama ben saçlarımda kesinlikle böyle bir sonuç elde edemedim. 
Belki biraz sulandırarak kullanırsam daha iyi bir kıvam elde ederim düşüncesiyle; o şekilde de denedim ama malesef olmadı. Bu ürün için bahsedilen özelliklerden bir diğeri de; elektriklenmeyi önlemesi. Elektriklenme önleniyor evet ama bu daha çok saç birbirini tuttuğu için oluyor.

Açıkçası kuaförden alırken beklentim saçımı dalgalandırırken aynı zamanda da yumuşak bırakmasıyıdı. Dalgalandırma konusunda mükemmel, hatta kıvırcıklaştırmada da gayet başarılı olmasına rağmen saçımın sertleşmesi tercih edebileceğim bir özellik değil. Sanırım 90ların sonlarından beri kimse saçında böyle bir his oluşsun istemiyordur zaten. Saçlarımızdaki beklenti artık her daim sağlıklı ve yumuşacık görünmeleri değil mi? 

Kokusunu merak ediyorsanız, meyvemsi ve şekerli. 

Sonuç olarak tekrar almayı düşünmem. Aslına bakarsak sanırım bu kutuyu bile bitiremeyeceğim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder