26 Kasım 2014 Çarşamba

Kerastase Discipline Krem

Her şeyden önce bu kremin mükemmel kokusundan bahsederek başlamak istiyorum yazıma. Öyle ki bu ürünü kullandığımdan beri yakın arkadaşlarım saçlarımın nasıl böyle güzel koktuğunu sorar oldu. Hatta en yakın arkadaşım merak edip denediğinde de saçlarım Merve gibi koktu diye düşündüm dedi. Nasıl kalıcı, nasıl güzel bir koku olduğunu kullanınca siz de anlayacaksınız. Reklam gibi oldu farkındayım ama bu durum çok hoşuma gittiği için paylaşmak istedim. Şimdi gelelim ne işe yaradığına ve nasıl saç tipleri için önerildiğine..
Kerastase, Discipline serisini asi, kabaran, kolay yatışmayan saçlar için hazırlamış. Bu yapıdaki saçlar genelde dalgalı oluyor. Bu nedenle dalgalı saç yapısına sahip olan kişilerin daha çok işine yarayacağını düşünüyorum. İlk kullanımdan itibaren saçlarımın rahat taranmasını sağladığını söyleyebilirim. Birkaç kullanım sonrasında ise saçlarım daha hızlı ve rahat şekil almaya başladı. Marka, ürünü için saçlara pürüzsüzlük ve parlaklık verdiğini de söylüyor ve evet, o konularda da net bir şekilde başarılı bana kalırsa. Tüm saç tipleri için kullanılabilir olduğu yazılı olsa da sanırım ben çok ince telli ve hızlı yağlanan saçlara sahip olsaydım, markanın daha hafif dokulu ürünlerini kullanmaya yönelirdim. Yine de elbette tercih sizin. Ben çok sevdim, hatta 2. kutuma bile geçtim. Sizin de seveceğinizi umuyorum.
Kullanımı: tüm diğer kremler gibi şampuanlama sonrasında nemli olan saç uç ve boylarına uyguluyorsunuz. Durulamadan önce 2-3 dakika bekletmeniz yeterli. Saç diplerine gelmemesine dikkat edin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder