21 Şubat 2015 Cumartesi

Kiehl's Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash

Kiehl's markasıyla tanıştığımdan beri gerçekten çok mutluyum. Cildime sanki özel cilt bakımı yaptırıyormuşum gibi hissediyorum. Tanıtacağım ürün normalden yağlıya kadar tüm cilt tiplerinin rahatlıkla kullanabileceği ve bana kalırsa kullanırken seveceği bir yüz yıkama jeli.
Yüzünüzü yıkarken iyice köpüren bu jel cildi derinlemesine temizlerken cilde yapışabilecek kirlerin de engellenmesini sağlıyor. İçerisinde kadife çiçeği özü bulunuyor. Temizleme açısından inatçı kirleri bile rahatlıkla temizlediğini söyleyebilirim. Tabii ki göz çevresine getirmeden yüzümüze uyguluyoruz. Biliyorsunuz bu nazik bölge oldukça hassas. 
Cildim yağlı değil ve bu ürün cildimi kurutmadan temizliyor. Bu benim için önemli bir nokta çünkü bazı normalden yağlıya dönük ciltlere yönelik ürünler bu etkiyi yapabiliyor. Açıkçası bu markayla tanıştığımdan beri kullanmadan, denemeden geçirdiğim zamanlarıma üzüldüm. Gerçek anlamda etkili ve başarılı ürünleri olduğunu söyleyebilirim. Üstelik merak ettiğiniz ürünlerin testerlarını veriyor olmaları da almak istediğiniz ancak tereddütte kaldığınız ürünler hakkında fikir edinmenizi sağlayabiliyor. 


2 yorum:

  1. Bende yeni aldım bakalım sevecek miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsiniz, ben severek kullanıyorum :) Yorumlarınızı bekliyorum.

      Sil