21 Şubat 2015 Cumartesi

MacCream Color Base

Aydınlatıcı kullanmaya yeni başladım. Ve kullanır kullanmaz da makyaj çantamın en önemli parçalarından biri oldu. Mac'in bu aydınlatıcısını tamamen şans eseri denedim ve çok da memnun kaldım.
Sedefli bir yapısı aydınlık görüntü vermesi açısından çok hoşuma gitti. Kremsi dokusu sayesinde ciltten hemen kaybolmuyor. Fırça, sünger ya da parmak uçlarınızla uygulayabilirsiniz. Tonun yoğunluğu uygulama şeklinize göre değişecektir. Ben fırça kullanıyorum. Hafifçe kullanmak bile yeterli oluyor.
Açık tenli olduğum için kullandığım ton pearl. Siz de cilt tonunuza uyan tonu deneyerek yakalayabilirsiniz. Aydınlatıcının etkisini; kullanırken çektirdiğiniz fotoğraflardan rahatlıkla anlayacaksınız. Bu nedenle denemenizi şiddetle tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder