21 Şubat 2015 Cumartesi

Kerastase Elixir Ultime Maske

Saçları çok kuru olanlar bilirler ki saç maskeleri saçların nem dengesini sağlamak için hayati önem taşır. Benim saçlarım çok kuru olduğu için bu konuda beğendiğim markaların tüm ürünlerini denemeye çalışıyorum. Kerastase Elixir Ultime maske tüm saç tipleri için öneriliyor. Ama elixir ultime şampuan yazımda da belirttiğim gibi bana kalırsa saçlarınız çok ince telliyse çabuk yağlanmasına neden olabilir. Ama ben ve kalın telli saçlarım inanılmaz memnunuz. 
İçeriğinde bulunan argan yağı saçı derinlemesine besliyor. E vitamini ise antioksidan özelliği ile saçı koruma altına alıyor. Saç köklerinin beslenmesine yardımcı olurken de saçın kırılgan ve solgun yapısını güçlendirmeyi hedefliyor. Bu yoğun beslenme sonucunda da mat saçlar gün geçtikçe parlıyor ve canlanıyor. Benim hafif dalgalı saçlarımın dalgalarını da belirginleştirdi açıkçası. Fakat tüm yoğunluğuna rağmen saçı asla ağırlaştırmaması, bu maskeyi favorilerim arasına almamı sağladı. Zaten resimden de anlaşılacağı gibi büyük boyunu kullanır oldum. 
Maskenin kullanım talimatında nemi alınmış saçlara 5 dakika bekletmeniz yeterli yazsa da; ben kuaförümün önerisiyle 5 dakikadan çok daha fazla bekletiyorum. Zaten kokusu da çok güzel; eğer kendinize zaman ayırmak istediğiniz bir gününüzdeyseniz; kendinizi şımartmaya saçlarınızdan başlayın derim. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder