6 Mart 2015 Cuma

Darphin Chamomile Aromatic Care

Bu yağ ile Darphin, hassas ciltlere aromatik bir bakım vaat ediyor. Cildiniz hassassa; siz de bilirsiniz ki tahriş olma hemen kızarma gibi sorunlar yakanızı bırakmaz. Üstüne soğuktan hemen kuruma, pul pul olma da cabası. Bu yağın içerisinde bulunan doğal yatıştırıcılar işte tam da bu noktalar için öneriliyor. 

Bu yağ ailesinde 4 farklı yağ çeşidi daha var. Ben hassas cildim için papatya özlü olanı seçtim. Papatya kokusunu seviyorsanız bu yağın kokusunu da seveceğinizi düşünüyorum. Çünkü buram buram papatya kokuyor. Bu yağ, hassas cildinizde oluşabilecek kızarıklık ve iritasyonun giderilmesi için tercih edebilirsiniz. Ayrıca cildin savunma mekanizmasını güçlendirme özelliği de var. Savunma mekanizmasının güçlenmesi demek, cildin dengede olması demek. Yani cildiniz aynı zamanda çok soğuk ya da sıcak ve hatta kirli havaya karşı da korunduğu için; daha korunaklı bir yapı kazanmaya başlıyor. 

Doğal deniz ekstreli bu papatya yağı ile cildinizde kısa sürede oluşacak rahatlamayı hissedeceksiniz. 

Yatmadan önce 2-3 damla kullanmak benim için yeterli. Sabah kalktığınızda cildiniz hafif nemli, canlı, ışıl ışıl ve pürüzsüz bir görünüm almış oluyor.

Ben yağ kullandığım günlerde herhangi başka bir krem ya da serum kullanmıyorum. Yıkayıp, tonikle temizlediğim cildimin üzerine direkt yağı uyguluyorum.

Bu yağların %100 organik tarımdan elde edilmiş olması da içimi ferah tutmamı sağlıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder