12 Mart 2016 Cumartesi

Bioderma Photoderm Autobronzant

Yaz mevsiminin yaklaştığı bugünlerde içimiz kıpır kıpır. Güneşin yavaş yavaş yüzünü göstermeye başlaması kalbimize umut veriyor. Doğanın uyanışı kimi mutlu etmez ki? Yine de söz konusu bronzlaşmak olduğunda güneşimiz hala yetersiz. Bazılarımız bronzlaşmak için solaryumu tercih etse de benim tercihim bronzlaştırıcı spreylerden yana. 

Kullananlar bilir kullanmayanlar için de ben söyleyeyim ki otobronzan krem ve spreyler genelde güzel kokmaz, Bioderma'da bu sorun da aşılmış gibi. Yoğun şekilde rahatsız edici bir kokusu yok. Hatta hafif parfümlü. 

En önemlisi yıkanırken yama gibi soyulmuyor. İlk kullanımdan itibaren yavaş yavaş bir bronzluk verdiği gibi, açılırken de yavaş yavaş açılıyor.

Hassas ciltler için de uygun olan bu ürünün teninizde yarattığı aşamalı bronzluktan benim gibi memnun kalacağınızı düşünüyorum.
Kolayca kuruması ve yapışkan bir his bırakmaması nedeniyle de sürdükten 5-10 dakika sonra rahatlıkla giysinizi giyip dışarı çıkabilirsiniz. 
Sivilce problemi olan kişiler için komedojenik olmaması önemli bir tercih sebebi olacaktır diye düşünüyorum. Ayrıca hipoalerjenik oluşuyla benim gibi alerjik bünyeli insanların artı puanını topluyor. Elbetteki yüzünüz için kullanırken; ürünün gözlerinizle temas etmesinden kaçının. Zaten vücudunuza uygularken de 20 cm uzaklıktan püskürtmeniz öneriliyor. 

Spreyi uygularken teninizin birden renklenmediğini görüp şaşırmayın çünkü ürün şeffaf, an be an renk verecektir, şüpheniz olmasın. 

Unutmayın hiçbir autobronzant cildinizi güneşten korumaz, güneşten korunmak istiyorsanız koruma faktörlü ürünler kullanmanız gerekmektedir. 

Solaryumdan hoşlanmayan kişilerin vazgeçilmez ürünleri arasında yer alacağına inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder