13 Haziran 2016 Pazartesi

Mac Fluidline Eye-liner Gel

Kabul edelim eyeliner sürmeye bir kere başladığımızda mutlaka devamı geliyor. Öğrenene kadar da hepimiz pek çok yol deniyoruz. Kalem olanlar, keçe uçlu olanlar, sıvı olanlar ve nihayetinde jel olanlar. Bana kalırsa keçe uçlu olanlar diğerlerinden çok daha rahat sürülüyor fakat elinizde kesik uçlu rahat bir fırça varsa jel olanlar da kesinlikle tavsiyem. 

Yine de makyaj uzmanları eyeliner sürmeye henüz yeni başladıysanız yola kalemlerle çıkın diyor. Seçim sizin. 


Bugün size Mac'in fluidline jel eyelinerından bahsetmek istiyorum. 

Açıkçası Mac'in çoğu ürününü severek kullanıyorum. Yapılarının ve içeriklerinin alerjik olmaması ilk aşamadaki tercih sebebim. Bu ürünü de diğer ürünleri gibi hiç bir tahriş ya da alerjik reaksiyon yaşamadan rahatlıkla kullandım. Benim gibi hassas bir cilt yapınız varsa zaten aldığınız ürünlerde ilk dikkat ettiğiniz nokta bu oluyor.

Bu eyelinerın sürümü de gerçekten çok rahat. Yumuşacık, kadife gibi. Kremsi bir yapısı var. Bu yapı sayesinde sürerken hata yaptığınızda geri dönüşünüz zor olmuyor. 

Ürünün kavanozu cam, düşmelere karşı dayanıklı görünüyor. 

Simsiyah bir eyeliner beklentisi içindeyseniz söylemem gerekir ki ben o simsiyahlığı bu eyelinerda yakalayamadım. Bunun için bir kaç kat üstüste sürme ihtiyacı hissediyorsunuz ve bu durum ne yazık ki göz kapağınızda bir katman oluşmasına sebep olabiliyor.

Bu arada ben fırça olarak Sephora'nın kesik uçlu eyeliner fırçasını kullanıyorum ve memnunum. 


Mac fluidline blactrack'in ne yazık ki kalıcılık konusunda sınıfı geçtiğini söyleyemeyeceğim. Çünkü hemen dağılıyor. Yapısının akışkan hissi nedeniyle kurumadan önce pek dokunmamanızı tavsiye ederim. İnanın pişman olabilirsiniz. 


Kuruduktan sonra da kalıcılık açısından çok dayanıklı olduğunu söyleyemem. Bu nedenlerle uzun süre makyaj tazeleyemeyeceğiniz günler için, çok sıcak günler için ve nemli yağmurlu günler için  çok uygun olduğunu söyleyemiyorum. Geçen saatler içinde gözünüzü kırptıkça, göz kapağınızda bir çizgi oluşturabiliyor. Belki tüm bunların olmaması için eyelinerı sürmeden önce baz sürmeniz faydalı olabilir. 

Bitirene kadar kullanıyorum. İkinci kere almak içinse biraz düşünmem gerekebilir. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder