26 Ağustos 2016 Cuma

Diorskin Forever Compact

Herkese mutlu günler ! :)

Yazın son günlerini yaşadığımız bu haftada sizlerle Forever Compact fondöten pudrayı tanıştırmak istiyorum. 
Geçtiğimiz günlerde fondöten almak niyetiyle girdiğim mağazadan bir kaç arkadaşımdan duyduğum bu fondöten pudrayı alıp denemeye karar vererek çıktım. Sonuç mu?
                                           
Genel yapısı itibariyle mat bir görünüm bırakan bu fondöten pudra yumuşacık dokusu ve aydınlık bitişiyle sanıyorum karma ve yağlı ciltleri memnun edecektir. Ancak cildiniz benim gibi kuru ve hassassa memnun kalmanız çok olası olmayacaktır. Çünkü kuru ve hassas cildim bu ürünü kullandığım günlerde ne yazık ki iyice kuruyup pullandı.

Kutuyu açtığınızda klasik lacivert kadife kese içerisinde bulunan ürün, refill yani dilerseniz yeniden doldurulabilir bir ambalajla tasarlanmış. Ancak Türkiye'de yeniden dolum yapmak ve ürünü yeni kutusuyla satın almak arasında fazlaca bir fark olmadığından; bittiğinden yeniden dolum yapar mısınız orası size kalmış.


Bu fondöten özellikli pudranın içeriğinde bulunan nemlendirici maddeler sayesinde, tüm gün cildinizi nemli tutacağından bahsedilse de; açıkçası bende pek öyle bir etki yaratmadı. Üstelik aradığım canlı görüntü yerine oldukça mat bir dokuyla başbaşa kaldım. Kıvamı gerçekten oldukça ince. Dilerseniz içinden çıkan sünger yardımıyla uygulayabilirsiniz. Benim tercihimse hacimli fırçalardan yana. Çünkü o şekilde daha transparan ve daha homojen bir bitiş elde ediyorum. 

Bu ürünün güneş koruma faktörü 25 SPF - PA++. Kokusu, temiz ve kremsi. Resimde gördüğünüz 010 numarası yani ivory. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder